View Single Post
bia
Trådstarter
76
Sitat av Dough Vis innlegg
Kanskje lete litt i de kretsene…
Du har jo allerede eliminert det meste.
Vis hele sitatet...
Ærlig talt, hvorfor snakker flere av dere om at jeg har eliminert så veldig mange menn? Det stemmer jo ikke?
Jeg eliminerte
1) folk som er 20 år yngre enn meg.
2) kvinner
3) aktive alkoholikere.
4) bitre og/eller ufine menn
5) menn som ikke vil ha seriøse forhold
That's it.
Er det NOE SOM HELST på den listen som er uvanlig kresent? I såfall så si gjerne fra, for jeg vil gjerne ha konstruktiv tilbakemelding, men jeg synes jeg har vært helt normalt kresen her...

I forhold til spirituelle kretser, så er det en god idé. Må bare finne ut hva som finnes av balanserte miljøer her jeg bor. Hvis det finnes balanserte spirituelle miljøer? Jeg har litt dårlig erfaring med spirituelle miljøer fra hallelujah-kristne til magisk tenkende, "alt i verden er så greit" New Agere. Men det hadde vært konge å hatt et spirituelt miljø rundt seg som hygienefaktor i en ellers lite spirituell hverdag. Uavhengig av mann eller ei, egentlig.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Bein i nesa på datingspråk betyr:

jeg kommer til tider til å oppføre meg som en trassig 4 åring som ikke får viljen min. Men jeg kommer til å skylde på deg og si at det bare er du som mann som ikke takler en «sterk kvinne»
Vis hele sitatet...
OK, men for meg betyr det at jeg klarer å ordne opp i ting selv.

I forhold til menn som ikke takler sterke kvinner, så mener jeg de som ikke takler at jeg tjener mer enn dem eller er mer populær enn dem, eller at jeg er smartere enn dem, osv.

Jeg kan kommunisere og er interessert i å kommunisere, men jeg vil ikke være "under" en mann. Han skal få lov å beskytte meg fysisk, men ellers har jeg lite behov for en mann. Jeg vil elske en mann, ikke trenge en mann. Mange menn blir veldig ufine mot damer som ikke trenger dem. Tro meg.
Sist endret av bia; 6. august 2023 kl. 12:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.