View Single Post
bia
Trådstarter
76
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Hva har du å tilby, som ingen andre har, som gjør at det du ser på som en kvalitetsmann skal velge akkurat deg?
Vis hele sitatet...
Tenker du i forhold til hvor man bør lete for å finne dem som passer meg?

Jeg ser etter en snill og god, emosjonelt intelligent mann med evne til å elske en annen mer enn seg selv, og som også tåler å bli elsket og å dele dypere sider av seg selv. Han må ha en positiv innstilling til livet og balansert/positiv energi. Han må like å utvikle nye sider av seg selv. Han bør ikke være konkurrerende eller føle seg truet eller dømt av kvinner som klarer å ordne ting uten ham, og som ikke er tradisjonelt kvinnelig i sine interesser eller evner. Han må med andre ord være godt voksen og ha selvtilliten og selvinnsikten på plass.

Når det gjelder meg selv, så er jeg ikke alles smak, men jeg er intelligent og nysgjerrig, litt nerdete (fin samtalepartner for dem med litt mellom øra) og jeg tjener relativt bra (trenger ikke en fyr med penger), har hus og hjem og trenger ikke noe økonomisk, selv om jeg selvsagt har drømmer. Ellers har jeg aktiv kundalini (for dem som er interessert i spirituell innsikt mm.), har ben i nesa, evne til å elske andre mer enn meg selv, er lojal og aldri utro og evner å elske mer og mer med tiden. Jeg er sterk psykisk, samt at jeg er i god fysisk form (holder meg godt). God på å ordne praktiske ting.

Leter etter menn som, som meg, ønsker nøkterne, enkle liv, som ikke søker pomp og makt og berømmelse, men som setter sin ære i å gjøre andre lykkelige og som har evnen til å tilgi feil og svakheter. Noen tanker om hvor jeg finner en sånn en?
Sist endret av bia; 6. august 2023 kl. 10:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.