View Single Post
bia
Trådstarter
76
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du finner sikkert ut av det.
Vis hele sitatet...
Jepp.


Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det vil du aldri få vite om du lar utseende eller alder alene diktere hvem du orker å innlede en samtale med.
Vis hele sitatet...
At jeg ikke vil ha en som er 20 år yngre enn meg eller en alkoholiker, en gammel gris, uhøflige personer, bitre menn eller dem som kaster seg over meg som om jeg var et kjøttstykke, må da være helt innafor? På Tinder var det en utrolig stor andel menn av den typen. Flere poserte med ølvom og ølglass i hånda på bildene. Så ut som de ville late som de var tenåringer ennå. Veldig lite tiltrekkende. Jeg har ingen problem med litt ekstra vekt, utstående ører, uproporsjonert kropp el, men f.eks. ølvom får man kun om man er alkis, så det er virkelig et rødt flagg. Lurer på hvor mange på min alder som er alkoholikere... Jeg ønsker dem alt godt, men har ikke lyst til å få dem inn i livet mitt før de har ryddet opp i livene sine. Så ja, jeg lar alder og utseende bestemme, men jeg tror kanskje vi har forskjellig forståelse av hva "stygg" betyr?

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Den du finner spennende må jo ikke være din neste ektemann. Folk flest lever jo i en slags seriemonogami idag. Kanskje har din fremtid mange forskjellige forhold for deg av ulik varighet? Og det trenger jo ikke være dårlig deal?
Vis hele sitatet...
Jeg vil heller være singel enn i seriemonogami.
Sist endret av bia; 6. august 2023 kl. 09:09.