View Single Post
Sitat av bia Vis innlegg
Jepp, menn i samme alder som meg er helt elendige, og som du sier - de "slenger med kuk til både venstre og høyre". Kan ikke engang begynne å fortelle om alle mennene jeg har truffet siden jeg ble skilt som forsøker på alle mulige måter å komme til sengs med meg, selv om jeg kjenner både ungene og konene deres. Hvorfor skulle jeg ville ha "bare en natt" - eller noe som helst - med en som er så ekkel?? Stakkars familie som har så råtne menn/fedre. Naboen prøvde seg til og med.

Yngre menn... Ser for meg at jeg da må ta omsorgsrollen, og ikke vil bli tatt vare på...? Har lyst til å være den som blir "passet på" og "holdt"

Hvilke apper er ment for dating?
Vis hele sitatet...
Bumble var den jeg brukte sist, det er noen år siden nå, så det kan jo ha endret seg siden da. Som mann hadde jeg en grei opplevelse der, virker som de fleste kvinner jeg møtte også likte den.

Det er masse yngre menn som er voksne og følger med i timen som er lei verdiene, oppførselen og personligheten til de på egen alder som gjerne dater eldre kvinner med verdier som er mer i samme retning. Problemet er at de gjerne prioriterer egen suksess fremfor dating så de kan være vanskelige å nå fram til.