View Single Post
Sitat av bia Vis innlegg
Det har aldri vært et problem å få med meg noen hjem. Men jeg vil jo ikke ha noen som trenger en mamma - eller en bank. Jeg vil ha noen som tar vare på meg. :-)
Vis hele sitatet...

Kanskje du må gå i deg selv? Virker som du er temmelig fastlåst? Du har en bestemt oppfatning av hva du søker og hva du vil ha. Og du sier bastant nei til en hel gruppe fordi du har din egen oppfatning av hva denne gruppen søker.

Jeg så noen skrev 25-29 el. noe slikt. Men la oss nå utvide den til 25-39. Tror du menn i den alderen ser etter en bank eller mamma?

Kanskje ikke rart du er single? Hva med å droppe alle rare tanker og oppfatninger om hvordan menn er og heller forsøke å bli kjent med nye menn og la disse vise hva de er lagd av og hva de faktisk søker?

Fortsetter du slik du har gjort er nok sjansene store for at du forblir single. Og det er da mett med menn yngre enn deg som både overgår deg materielt, økonomisk og som er så trygge på seg selv at det faller dem helt naturlig å plassere deg innerst i dobbeltsenga vekk fra soveromsdøra og er den trygge favnen du søker.

Om du ikke liker eller tenner på yngre menn, får du forsøke å la eldre menn vise sin beste side. Men husk, vi mannfolk blir ofte mer egoister jo eldre vi blir. Fordi vi vet tia er dyrebar og vi kun har denne ene sjansen.