View Single Post
bia
Trådstarter
75
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Nei, det er ikke lettere for kvinner enn det er for menn. Kvinner har et hav å velge i, mens de fleste menn har en sølepytt. De kvinnene som for det meste bare er ute etter sex velger de samme mennene. Det er slik at de samme mennene blir utvalgt om og om igjen av forskjellige kvinner, mens taperne, som er de fleste menn, nesten ikke får pult. Og de fleste menn forblir barnløs selv om de vil ha barn, istedenfor får kvinner barn med de samme mennene. De populære mennene går på utlån.
Vis hele sitatet...
For det første er det så vidt jeg kan se tull og tøys at kvinner får barn med "de samme mennene". De ENESTE kvinnene jeg kjenner som har barn med "samme mann" er tre kvinner som alle hadde sex med samme fyr da de var tenåringer. Han var en veldig stygg, tynn, dustete langhåret gutt med ADHD, som ikke kunne holde kølla i buksa, og aldri stoppet å presse på for sex, og dermed fikk det, og han var i alle fall ikke noe annet enn "en sølepytt". Han endte opp som narkoman og arbeidsledig, og er ALT annet enn "svigermors drøm". Så det der med at kvinner "bare løper etter "alfamenn"" ser ikke jeg mye til i virkeligheten. Tror det er en myte som dustete narsissistiske menn på nettet lager for å få menn som ikke tør å gå ut til å følge dem. Sånne menn som vil bli kalt alfamenn av dem de kaller noe annet. Hold deg unna sånne duster, er mitt råd. De er bare ute etter oppmerksomhet for seg selv og gir f i deg. Spørsmål: Hvor mange kvinner har du spurt om å ha sex med det siste året? Hvis du ikke spør, skjer det ikke noe... Jeg har blitt spurt om å ha sex med minst 100 menn siste året, og det er IKKE av de mennene jeg VIL ha.

For det andre - kvinner har VELDIG forskjellig smak. I forsøk har man bevist at i en lineup med 20 menn, vil 100 kvinner velge nesten hver mann like mye! Det er jo MOTSATT av alle dustene på internett sin teori om "alfamenn" - altså sannsynligvis er det de sier TULL OG TØYS. INGEN menn vil bli valgt svært få ganger. For menn er det motsatt - I en lineup med 20 kvinner, så liker de alle samme kvinne. Så du tar feil, FORDI du er mann, her. Det er MENN, ikke kvinner, som har et klart hierarki over hva de liker og ikke liker av det annet kjønn.

Videre, det du sier om at de kvinnene som "bare vil ha sex" går etter de samme mennene, som går på rundgang, kan jo ha med å gjøre at de fleste mennesker er hyggelige personer, så dermed velger de "horer" og ikke "skikkelige menn" om de bare er ute etter sex. Dersom du ikke virker som en "hore" får du ikke napp på den måten.

Litt som på ungdomsskolen, vet du? De damene som hadde masse sminke, kledde seg utfordrende og virket mer "sex-interesserte" tidlig, fikk all oppmerksomhet fra guttene, selv om mange av de mer ordentlige jentene var både penere og snillere. Hvorfor? På samme måte vil kvinner som bare vil ha sex, ha menn som oser sex. For menn betyr det å være selvdiggende. Pumpe jern, ha bra kropp, bli brun, snakke høyt og være tøff i trynet samtidig som de er koselige, oppmerksomme og generøse - i alle fall på overflaten - det er tegn på "bare for sex" for kvinner.

Om du "bare vil ha sex", så er det bare å hore seg opp, spørre om sex og generelt være den jenta fra ungdomsskolen i manneform.