View Single Post
bia
Trådstarter
76
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvrfor menn kontakter alle damer? Det er vel fordi det er så utrolig lav svarprosent. Så du er nødt til å like alle damer for kanskje å få et svar i året. Derfor får du så mange likes.
Vis hele sitatet...
Ja, men da føler man jo at man bare er en funksjon og ikke en person. Og at mennene er desperate og tar hva som helst...

Sitat av Jerna Vis innlegg
Kanskje singelgruppa til DNT kunne vært noe? Meldt deg på og vært med på en tur for å kjenne på viben. Eller prøv ut hobbyer/interesser du har som andre også har i fellesskap?

Bare slenger ut ideer. Vet ikke hvor gode de er
Vis hele sitatet...
Kjempegode idéer! Visste ikke at DNT hadde en singelgruppe. :-)

Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om du er interessert i trening, så har jeg sett mange ha suksess med klatring. Dukk opp på et senter, og spør noen om de kan hjelpe deg med en rute, eller bulder. Veldig lett Icebreaker.
Vis hele sitatet...
Nice! Det skal jeg gjøre!

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Match og sukker har vært suksesser for flere av mine venner. Forsåvidt tinder også.

Oppsøk plasser der folk med dinee interesser oppholder seg, men helst da interesser som er ganske universelle. Er desverre ikke mange menn på strikkekafe.

Så finn ut av dine interesser og begynn med dem er min anbefaling. Fanken heller ett vennepar av meg møtes gjennom Star Wars online. Så alle steder er potensielle, du må bare ut av skjellet.
Vis hele sitatet...
Er veldig lite på strikkekafe selv :-p Men der jeg er, er det bare folk jeg kjenner, og de er stort sett i forhold. Ikke mange rundt meg som er skilt, av en eller annen grunn.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kjøp en nice bikini å dra til Kreta.
Sikkert en drøss menn som vil bli med deg både til hotellet og Norge.
Så holder du en audition siste kvelden og tar med den beste hjem.
Vis hele sitatet...
Det har aldri vært et problem å få med meg noen hjem. Men jeg vil jo ikke ha noen som trenger en mamma - eller en bank. Jeg vil ha noen som tar vare på meg. :-)

Sitat av SaySo Vis innlegg
Ellers er det jo tett med muligheter for å forsøke å snakke med hvem som helst på cafe eller noe sånt.

Gjelder å ha tålmodighet

Lykke til
Vis hele sitatet...
<3 Takker!

Jeg føler liksom det er lettere for menn, siden jeg synes "de fleste kvinner" er mer å samle på enn "de fleste menn", men kanskje det egentlig ikke stemmer, bare at jeg ikke har sett forhold fra "den andre siden"? Ville jeg hatt en eks-narkoman? Kanskje. Men han måtte ha kvaliteter jeg ellers liker. Er dem som "slenger kuken i alle retninger" eller som ikke kan elske, som jeg vil unngå. Og det er dessverre mange av dem.
Sist endret av bia; 1. august 2023 kl. 09:52.