View Single Post
bia
Trådstarter
76
Sitat av Vasken Vis innlegg
Menn i samme alder som deg har ofte vært igjennom både kone og barn allerede. De slipper nå håret ned og slenger kuk til både venstre og høyre. Hvis du vil ha noen å date så er alderen 25 - 29 sterkt oversett for menn, så mye gull å hente der hvis du er villig til å grave litt. Ellers så burde du nok heller bruke apper mer ment for dating, tinder for eksempel er mer for puling enn dating.

Håper jeg var til hjelp.
Vis hele sitatet...
Jepp, menn i samme alder som meg er helt elendige, og som du sier - de "slenger med kuk til både venstre og høyre". Kan ikke engang begynne å fortelle om alle mennene jeg har truffet siden jeg ble skilt som forsøker på alle mulige måter å komme til sengs med meg, selv om jeg kjenner både ungene og konene deres. Hvorfor skulle jeg ville ha "bare en natt" - eller noe som helst - med en som er så ekkel?? Stakkars familie som har så råtne menn/fedre. Naboen prøvde seg til og med.

Yngre menn... Ser for meg at jeg da må ta omsorgsrollen, og ikke vil bli tatt vare på...? Har lyst til å være den som blir "passet på" og "holdt"

Hvilke apper er ment for dating?
Sist endret av bia; 1. august 2023 kl. 09:32.