View Single Post
morkakespisende
439
Sitat av Snallari Vis innlegg
Har vært borti andre psyka-deliske stoffer tidligere men fluesopp har slått interesse for meg utifra det jeg har lest av det, og er veldig intressert i å teste det ut.
Vis hele sitatet...
Jeg fraråder deg på det sterkeste å selvmedisinere for angst med rød fluesopp. Man kan diskutere bredt og vidt om psykedelika kan brukes til dette formålet, men rød fluesopp er ikke psykedelisk i seg selv. Det nærmeste du kommer "sinnsmanifesterende" med denne soppen er ugjestfrie hallusinasjoner som på ingen måte minner om det du opplever på andre rusmidler, om du skulle merke noe i det hele tatt. I mitt tilfelle opplevde jeg økt lyd- og lyssensitivitet i kanskje en uke, samt at jeg følte meg mer paranoid i den generelle perioden jeg utforsket a. muscaria. Jeg begynte derimot å snakke mye med Gud i hodet mitt, så om du har lyst til å oppleve shamantilværelsen på godt og vondt er jo dette en fantastisk inngangsport. Djevelsopp ass, jeg er over gjennomsnittet seig og det er sannsynligvis den eneste grunnen til at det gikk så (relativt) bra som det gjorde. Kan ikke se for meg hvordan det hadde føltes om jeg gikk inn i det med angst. Håper du tar vare.