View Single Post
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Nå må faktisk folk lære seg å lese innlegg og forstå innholdet før de danner seg meninger. TS fikk omregnet til 1,3 i promille 19t etter sist inntak. Danmark har en annen utregningsmodell der resultatet i TS sitt tilfelle ville blitt lavpromille (0,2ish) og det er essensen i denne tråden. Det er smertelig urettferdig sånn som det er og vi trenger en endring ang cannabis og førerkort.
Vis hele sitatet...
Og det forutsetter at du skråstoler på en person som har blitt stoppa fire ganger på kontroll. Jeg har aldri blitt testet med spyttprøve engang, har bare blåst to ganger il.a ni år på veien.

Her tror får jeg inntrykk av at det er mer enn bare tilfeldigheter som gjør at TS blir straffa.

Om TS i det hele tatt snakker samt om gjennomsnittsforbruket sitt her... Hvem gidder å miste lappen FIRE GANGER? Skal jeg virkelig tro at han har lov til å kjøre i det hele tatt, hvis han har hatt førerkortet sitt inndratt så mange ganger? Det er vel da man blir "frihetsberøvet" i form av permanent inndragelse av førerkort?

Der er en ting å bli tatt EN gang hvis man selv mener at man er edru. Men man har f. ikke lært leksa si hvis man gang på gang blir tatt og på sin høye hest ønsker å dra det opp til et samlet søksmål.

Hvis trådens innhold skal omhandle realistiske scenario, kan vi i det minste basere det på mer enn et tvilsomt strawman tilfelle?