View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nå tror jeg du er på lyger'n igjen. Om du kunne det så hadde du jo ikke startet tråden. Aksepter at du er "litt psyko" og ta imot hjelp. Ikke for din egen del for du gir jo faen, men for de menneskene rundt deg du sier du bryr deg om. Uten at du tar imot hjelp vil du jo fortsette å behandle de som dritt.

Alle mennesker har forbedringspotensiale. Og nå kan du jo få profesjonell hjelp til å bli en ny og bedre utgave av deg. Ser absolutt null nedside for deg her. Dette blir du å vinne på på sikt.

Nulls stress å ha diagnose. Ikke er det skammelig og ikke er det noe jeg deler om jeg ikke føler for det. Bare tullete av deg å bruke masse mentale krefter å finne ut måter å bestride diagnosen. Forsøk heller være åpen og start behandling og se om det gir deg og dine et bedre liv.

Du er jo deg uansett hva som står i journalen. Blir journalen stående som den er så blir du jo ikke devaluert og faller i verdi. Du blir jo heller et bedre menneske og stiger i verdi om du tar imot hjelp.
Vis hele sitatet...
Ikke si jeg lyver på denne måten. Jeg ville håpet på at noen andre ville vært i denne problemstillingen og da nødvendigvis ikke nøyaktig lik, men noe. Føler meg forøvrig forstått godt nok og tenker at dette blir jævlig vanskelig. Men jeg er redd for at dette kommer til lys for andre som ikke burde vite dette, eller spesielt om jeg må i retten igjen, noe som kan nå hende

Etter å ha fått litt tid på veldig lenge bort fra studiehelvete og generell hverdag så har jeg fått tenkt mye om dette. Jeg har skrevet t sider i stikkord med egne tanker, påvirket av meg selv og kyndige som står bak min rygg. Mennesker med langt større makt enn disse psykologene støtter min sak mer enn deres, så her er det en liten konflikt dem imellom. Det er få ting jeg frykter men sett i perspektiv så vil jeg få dette bort, fjernet og terminert fra min profil. Jeg kan ikke påkoste meg å ha noe svineri som dette for all fremtid og jeg betviler det som står om meg, og mine såkalte aspd symptomer så denne tråden kan stenges med mindre noen har generelle spørsmål som er uavhengig det direkte som var ment for denne tråden. Så admin, eller mod kan godt låse den, eller la.dem stå. Takk for respons til de som har svart.
Sist endret av noguhso; 10. juli 2023 kl. 21:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.