View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av robhol Vis innlegg
Synes dette er en forkastelig måte å undertrykke andres meninger på. Expialidocious stiller også bare spørsmål og er helt klart ekstremt nøytral i saken, så at du kan anklage dem for å forfølge Fox News og Andrew Tate er helt drøyt, og viser bare at du ikke takler uenighet. Slikt hører ikke hjemme i et åpent samfunn, da blir man jo fort fengslet eller torturert for å være uenig med deg.



Jeg lurer på hvorfor så mange nazistnisser insisterer på å hevde at andre er så provoserte, bestandig? Som den gangen Hitler sto på en ølhall i München og sa "lol, du bist verärgert, Bruder". Klarer de ikke å argumentere med noe annet enn følelser, eller er de kanskje rett og slett litt ikke så rasjonelle som normale folk?

Ikke at jeg sier noen enkeltpersoner er en nazistnisse da, jeg bare stiller spørsmål rundt noe jeg ser hele tiden. Blir faktisk verre hver dag, så snart er det sikkert rett opp og bli skutt på Akerselvas bredder for de av oss som ikke sluker Fox News-propaganda rått, omtrent slik mange Trump-fanatikere oppfordrer til offentlig i USA.



Hender man ser et spor av selvinnsikt, da.
Vis hele sitatet...
Ro deg ned kompis, jeg prøver å holde dette til en rolig debatt og ingen krangel. Du oppfører deg likt som han jeg diskuterer med. Hva er problemet her? Jeg prøver virkelig å forstå hvordan jeg skal legge inn en mynt eller to på hvordan jeg ordlegger meg, så hva foreslår du her uten å bli rasende sånn som exip?