View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
752
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Så er jeg en naiv dum hippie hvis jeg tenker at det blir mindre vold om folk får utrykke seg, samme hvor tåpelig det
måtte være?
Vis hele sitatet...
Nei og jeg skjønner hvor du kommer fra, problemet er jo at dette er jo akkurat det som utnyttes av de som sprer hat og intoleranse: De vil jo bare "lufte meningen sin", de mener de "Må bli hørt" (som om rasister og homofober ikke har blitt hørt før). De utnytter dette, og setter seg i offerrollen med en gang. Så kommer en som meg da og klarer ikke holde kjeft, jeg blir engasjert og plutselig er det JEG som er den store stygge ulven for jeg snakker i mot folk.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Denne diskusjonen er flau å følge med på. Det er åpenbart at folk ikke er interessert i å høre på den andre parten og bare vil gjenta poenger de ser på youtube. Diskusjon handler om å dele synspunkter og utfordre hverandre. Det handler ikke om å kalle motparten for nazister eller groomere hvis de er uenig med deg.

"hvorfor vil du at folk skal ta livet sitt?" skjerpings
Vis hele sitatet...
Kanskje folk skal slutte å gruppere transfolk med furryfantasier da, det er et bevisst forsøk på å bagatelisere saken. Dere snakker ned om noen som har det vanskelig fra før, det er en kjip mobbende tone hver gang folk som "bare vil si meningen sin" skal snakke om transfolk. Det er lite respekt å lese og mye avsky. Er det rart man reagerer?
Sist endret av Expialidocious; 13. juni 2023 kl. 14:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.