View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Jeg har særdeles vanskelig for å tro noe av det du skriver.. i grunn kunne hele teksten din summeres til at du driter en lang faen I hva jeg skrev.

Hva faen har det med saken hva jeg legger som "nr 2" i prioriteringen min, hva slags tafatt drittforsøk på å styre diskusjonen eller skape stråmenn er dette?

Poenget står fremdeles: det er tydelig så vanskelig for deg og flere her inne å skjønne at mange er marginalisert i Norsk samfunn enda, dere klarer ikke å se lengre enn deres egen nese og klager på bagateller. "Pride er for mye" det er alt for mye å be dere tåle noen regnbueflagg her og der. Stakkars dere altså.

I mens dør ungdommer pga intoleranse som fremdeles eksisterer, til og med i så progressive land som Norge.



Kan du slutte å skrive totalt piss? Eller er det for mye FOX news, Tucker Carlson og Andrew Tate på deg?
Vis hele sitatet...
Du må lære deg å ikke skrive under aggresjon. Er det jeg som fremstår som en idiot når jeg bruker "faen" i annenhvert ord? Plager det deg så ekstremt at noen ikke er med deg men heller ikke mot deg? Elendig hersketeknikker kommer du også med. Hva med at du slutter å slenge piss om fox news og Tate.

Over til debatten: hvorfor blir du så ekstremt provosert over dette? Hvorfor er det galt å mene noe annet om deg? Og at "mange andre" i denne tråden står i akkurat det jeg sier, det er du som skiller deg ut så en saklig og ikke minst rolig kommentar fra deg ville vært mye til hjelp