View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg synes det blir litt mye Fox News-kuksuging, jeg. Ikke at jeg tenker på noen spesielle selvfølgelig, da. Folk blir så eitrende forbanna hver gang jeg sier at tilbakestående høyreekstremister verden over har en tendens til å likne på hverandre. Eller at jeg personlig synes slike synspunkter gjør innehaveren til en siklende idiot. Kan jo ikke si noe nå for tiden, det er bare klaging om homser og flagg overalt, og hvis man ikke hater dem ivrig nok er man homo selv. Og trans, som selvfølgelig er sinnssykdom. Og kommunist, og ateist, og antakelig kvinne - disse folkene har jo ikke hjernekapasitet til å huske forskjellen på mer enn én oppkonstruert busemann samtidig.

Forferdelig leit at all ekte diskusjon skal ødelegges av disse homofobiske wannabe-nazistene som elsker å suge fascistkuk (ironisk nok - nei, jeg skjønner det ikke heller). Trist at man ikke skal kunne ha noen som helst sjans til å komme med nyanser, uten at det blir ramaskrik og bokstavelig talt overfall fra brunskjortene. Tenk om de hadde vært litt mer opptatt av fakta og logikk, og litt mindre av dydssignalisering? (Dette er "virtue signalling" på norsk, til dere som bare har hørt det på engelsk...)

Det er rart at alle nyfascistene skal bli så sinte på homofile og transer. Lurer på om det har noe for seg at mange homofobe egentlig er i skapet selv? Det har vært ganske mange fremstående homofobiske politikere på høyresiden som har blitt fersket i å begå denne forferdelige synden, gjerne innimellom tirader. Gutt som lugger jenta han liker, liksom, skikkelig barneskolefakter, bare... at det selvfølgelig ikke er ei jente i denne situasjonen. Med mindre hun bokstavelig talt er på barneskolen, kanskje - er ikke ekstremt mange "konservative" amerikanske politikere bare pedofile i forkledning?

Det er helt rart at man ikke får lov til å stille disse enkle spørsmålene. Jeg er jo 100% nøytral og vet derfor ikke hva jeg skal tro, jeg bare registrerer at man aldri får lov å ha sin egen mening på høyresiden noen gang.