View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
752
Sitat av noguhso Vis innlegg
Vel det er trist å høre hvis det faktisk har skjedd.

Ja jeg har lest tråden før jeg valgte å kommentere her, men jeg må stå på mitt å si at pride har blitt for mye. Hvis du leser det jeg har skrevet så gjelder det ikke nødvendigvis meg, jeg ser det likevel som et faretegn at jeg har blitt såpass filtrert med dette at jeg ignorerer dette, henger du med her?

Du svarer meg ikke på hva som hadde kommet som nummer 2 i køen og det er ingen grunn til å bli så hissig over det jeg skriver, jeg respekterer dette samtidig som jeg synes det har blitt for mye. Jeg er selv jødisk og det har heller ikke en veldig god historie, hva er dine ta ker om dette? Veldig mange flere ble drept over lang tid, ifht det du sier at mange homofile har dødd over veldig, veldig mange år. Jeg har aksept, men hvor lite nyansert du fremstår nå, er ikke så bra.

Jeg forstår at du brenner for dette, men ta deg sammen. De siste kommentarene dine reflekterer ikke noen forståelse for situasjonen og historikk av diskriminerende karakter
Vis hele sitatet...
Jeg har særdeles vanskelig for å tro noe av det du skriver.. i grunn kunne hele teksten din summeres til at du driter en lang faen I hva jeg skrev.

Hva faen har det med saken hva jeg legger som "nr 2" i prioriteringen min, hva slags tafatt drittforsøk på å styre diskusjonen eller skape stråmenn er dette?

Poenget står fremdeles: det er tydelig så vanskelig for deg og flere her inne å skjønne at mange er marginalisert i Norsk samfunn enda, dere klarer ikke å se lengre enn deres egen nese og klager på bagateller. "Pride er for mye" det er alt for mye å be dere tåle noen regnbueflagg her og der. Stakkars dere altså.

I mens dør ungdommer pga intoleranse som fremdeles eksisterer, til og med i så progressive land som Norge.

Sitat av Pancamo Vis innlegg

Mine problemer er mye på grunn av transedebatten der menn kan bli kvinner, katter eller hvilkensomhelst farge og vi skal akseptere det som en sannhet og sunn fornuft skal gå sin gang.
Vis hele sitatet...
Kan du slutte å skrive totalt piss? Eller er det for mye FOX news, Tucker Carlson og Andrew Tate på deg?
Sist endret av Expialidocious; 13. juni 2023 kl. 07:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.