View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det er ganske enkelt, jeg kjenner folk som har tatt livet sitt pga skiten de har fått pga seksualiteten deres, akkurat som jeg svarte tidligere til superspurv.

Så hva er din greie? Ikke har du lest tråden, ikke har du noe forhold til Pride, allikevel mener du det er "for mye" å ha noen dager der man bare vil promotere toleranse og aksept for andre.

Er det virkelig så ille å se noen regnbueflagg her og der?
Vis hele sitatet...
Vel det er trist å høre hvis det faktisk har skjedd.

Ja jeg har lest tråden før jeg valgte å kommentere her, men jeg må stå på mitt å si at pride har blitt for mye. Hvis du leser det jeg har skrevet så gjelder det ikke nødvendigvis meg, jeg ser det likevel som et faretegn at jeg har blitt såpass filtrert med dette at jeg ignorerer dette, henger du med her?

Du svarer meg ikke på hva som hadde kommet som nummer 2 i køen og det er ingen grunn til å bli så hissig over det jeg skriver, jeg respekterer dette samtidig som jeg synes det har blitt for mye. Jeg er selv jødisk og det har heller ikke en veldig god historie, hva er dine ta ker om dette? Veldig mange flere ble drept over lang tid, ifht det du sier at mange homofile har dødd over veldig, veldig mange år. Jeg har aksept, men hvor lite nyansert du fremstår nå, er ikke så bra.

Jeg forstår at du brenner for dette, men ta deg sammen. De siste kommentarene dine reflekterer ikke noen forståelse for situasjonen og historikk av diskriminerende karakter