View Single Post
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
752
meaculpaUIO: Problemet slik jeg ser det, er jo at de som er i mot Pride ikke tåler å bli sagt i mot, de hyler om sensur og at det er "vanskelig" å diskutere temaet. Så ironien her er jo at vanlige heteroseksuelle folk blir så brydd av at Pride i det hele tatt eksisterer. De virker ærlig talt å være snøflak som aldri har deltatt i en debatt.

Jeg har heller aldri sett noe bevis på at noen tvinger folk til å delta på pride. Kan dere vennligst elaborere på hva dere mener er tvang? for meg er det bare enda en av overdrivelsene som brukes for å male pride som noe det absolutt ikke er.

Det andre som jeg synes er merkelige er at flere av de som stiller seg negativt til Pride er rusbrukere, en annen gruppe folk som er marginalisert i samfunnet og som burde vite hvordan det er å være på utsiden, ikke være akseptert. Man skulle jo tro at de hadde noe form for empati, men neida, her og er det flere som sluker løgner om at folk twerker foran barn og skal manipulere de til å bli trans og har mest sannsynlig ikke sett Pride med egne øyne.

Sitat av Vekst Vis innlegg
Haha, visste jeg burde lagt til en /s på slutten der. Skrev egentlig satire for å understreke at folk hauser seg opp over det de leser på nett, men ser bor ifra at folka de møter som regel er rimelige folk. Inkludert de i lunsjen som syntes at hele greia er teit. Kunne nok ha gjort det litt tydeligere så tar selvkritikk på det.

Fordi det er erfaringen min. Det er kun på nett du ser de mest ekstreme meningene. De eneste som deltar i denne debatten er de på ytterkantene.

Om du for eksempel tror at bildene LibsOfTikTok eller Ben Shapiro tegner er representativt av virkeligheten så bruker du rett og slett anekdoter som bevis og tror på noen som er økonomisk incentivert til å hause deg opp slik at du klikker, engasjerer, retaines og monetizes.

Det samme gjelder avisene. Det samme gjelder Danby Choi. Det samme gjelder Jordan Peterson.

Alt er fake folkens. Pride oppstyret (i år også) skjer fordi folk er økonomisk incentivert til å snakke om det. Hvorfor hører jeg så lite snakk om Pride fra LGBTQ+ folka? (Fordi de tjener ikke penger på å snakke om det).
Vis hele sitatet...
Belyser jo en viktig del da, at det du antar folk skal kunne skjønne er satire ligner virkeligheten såpass mye at det er umulig å skille de: Poe's lov.
Sist endret av Expialidocious; 12. juni 2023 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.