View Single Post
Ja jeg er helt enig, det har blitt alt for mye Pride. Jeg leser om Pride konstant i avisene. Alle kollegaene mine snakker om hvor teit Thon saken og andre Pride saker var i lunsjen. Hvorfor har folk klikket så vinkel? Hvordan ble folk så ekstreme? Dette har gått alt for langt.

Ikke at jeg kjenner så mange homofile da. Eller, joda, han ene vennen min fra VGS, Jonas, han er en kul type. Han er en av de gode. Han er ikke som alle de andre QWERTY gærningene som identifiserer seg som katter, eller de som ønsker at transkvinner skal delta i profesjonell kvinneidrett eller de som vil at dragqueens skal twerke foran unger i pride paraden. Han er egentlig ganske rimelig han. Han mener forøvrig også at Pride har gått litt over stokk og stein og har blitt litt tatt over av firmaer som søker billig PR poeng og streite folk som bare vil kjøre dagsfylla.

Nei, nok er nok. Nå må de gærne folka jeg leser om på nett slutte å ha så sinnsyke meninger. Jeg syntes forøvrig at Danby Choi, LibsOfTikTok og Jordan Peterson gjør en veldig viktig samfunnstjeneste om å opplyse om problemene rundt Pride og Woke. Uten dem hadde jeg ikke visst hvor stort samfunnsproblem dette var på nett. De viser den faktiske sannheten av Pride og woke gjengen, anbefaler alle å følge dem!!

#CancelCancelCulture