View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Ja, selvfølgelig har jeg gjort meg opp min mening og det har jeg fullt lov til. Om min mening kan avkreftes av andre så fint for de. Jeg har det like godt uavhengig av utfallet om likekjønnede foreldre er bedre, like gode, eller dårligere enn hetrofile foreldre.
Vis hele sitatet...
Joda, alle har rett på sin mening.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva det sier om meg? At jeg er raskt ute med å copy paste ""forskning"" fra andre steder uten å sjekke om det faktisk er forskning eller ikke.
Vis hele sitatet...
Vet du hva, det er så få folk som kan ta selvkritikk, det svaret her er et friskt pust.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Mine følelser har jeg greit under kontroll. Det er umulig for meg å bli trigga av noe jeg diskuterer eller leser på diskusjonsforum (mens jeg er edru vel og merke).
Vis hele sitatet...
Men, om jeg da kan foreslå noe: at du kanskje dropper å prøve å trigge andre da? Det blir litt vanskelig å diskutere ting når folk skal være spydige i tillegg. For en som ikke har investert noe i temaet så skjønner jeg jo at det kan være morro, men man kan kanskje se an stemninga litt rundt seg.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan jeg spørre hvorfor dette tema er så viktig for deg? Du trenger ikke å svare altså
Vis hele sitatet...
Mest er det at jeg kjenner folk som har tatt livet sitt pga hatet de har fått slengt etter seg pga legningen sin, det stikker ganske dypt når folk mener at de har det så ille når de blir "cancelled" eller fryst ut, sensurert, hva de nå enn plages av å ikke få si at de ikke liker/er ikke enige/synes det er ekkelt når den andre parten har det så ille at de tar livet sitt.

Med det sagt så ser jeg forskjell på kritikk av pride og hets av folk med annen seksuell legning, men i tråden her har man jo diskutert begge deler.