View Single Post
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Men likevel har du gjort deg opp en mening om at barn med homofile foreldre har det ille, ikke på grunn av eksterne faktorer som sjiknering og forskjellsbehandling, men pga de er homofile? Eller har jeg missforstått deg?

Hva sier det om deg at du bruker forskning som er utført feil? Og at to senere studier ikke konkluderer det samme som New Family Structure Studies gjør?


Studie 1 og 2.

Kanskje du må holde litt mer styr på dine egne følelser?
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig har jeg gjort meg opp min mening og det har jeg fullt lov til. Om min mening kan avkreftes av andre så fint for de. Jeg har det like godt uavhengig av utfallet om likekjønnede foreldre er bedre, like gode, eller dårligere enn hetrofile foreldre.

Hva det sier om meg? At jeg er raskt ute med å copy paste ""forskning"" fra andre steder uten å sjekke om det faktisk er forskning eller ikke.

Mine følelser har jeg greit under kontroll. Det er umulig for meg å bli trigga av noe jeg diskuterer eller leser på diskusjonsforum (mens jeg er edru vel og merke).

Kan jeg spørre hvorfor dette tema er så viktig for deg? Du trenger ikke å svare altså