View Single Post
Hei,

Min tråd ble slettet som egentlig var greit for jeg tåler ikke angrep på meg som person og i noen tilfeller estereotypiske holdninger.

Jeg kan ta kritikk på at tråden skulle ligget på skryteplassen istedenfor fordi det eneste som skjedde til tider var relatert til forhold.

Men at det ender med person angrep på meg og alle afrikanske damer fra folk på forumet her er helt forkastelig. Og også at kun jeg ender med irretesetelse fra admin og tilslutt sletting av tråd.

Jeg er ikke langsint eller noe slik og hvis noen faktisk syntes det var nogenlunde okay bruk av tid å følge med så ta gjerne og følg videre.

Økonomiske motiver? Ja. Men helt uten press. Kommer en fundraiser snart og det er hederlige intensjoner og hjelpe folk. Trives med det og gjort det i Filippinene veldig lenge også uten fundraiser eller oppmerksomhet. Som å gi gatebarn mat og dele ut ris til familier med behov.

Men dette dreier seg heller ikke om penger så følg gjerne min blogg bloggi.no/martiniafrika så skal jeg forsøke og ha det fornuftig og interessant der. Men damer er en del av meg på så mange måter så man kommer ikke helt unna de, men satser på å være gift snart.

Fortsatt gjerne kritikk også av meg. Har vært en offentlig person før. Men hold det gjerne til virkeligheten og saklig og ikke blås ut denne veien på grunn av egen frustrasjon.

Admin, håper dere kan la denne stå litt så folk kan forklare hva de egentlig mente med sine angrep.