View Single Post
Det er lite gode råd å gi her synes jeg.

-Få deg advokat så du ikke mister kontakt med ditt barn

-Ny dame så du får jobbet litt med dine følelser rundt dette

Har vært i samme situasjon selv etter husbråk men uten vold.

Mistet kontakten med 3 barn etter eks flyttet til en annen plass i landet og ble ingen bvt sak etter undersøkelse sak men sivilrett istedetfor. Jeg datt da mellom noe fordi mordere som har drept mødre får besøk av sine barn i fengsel har jeg fått med meg mens jeg ikke har sett mine barn på ca. 4 år pga en sivil sak hvor det ble hevdet at jeg var psyk uten å gi noe som helst grunnlag til dette eller noe jeg hadde gjort bortsett fra noe 20 år tilbake i tid hvor det gikk ganske så galt en stund, mens jeg faktisk var på andre siden av jordkloden og arbeidet så syntes de det var en god ide og bruke mitt fødselsnummer og helserulleblad.

Korrupt bvt og politi ja og det sitter fosterhjem og andre og klør i henda etter å tjene penger på slikt. De familiesenterne eller krisesenter er operert av private med store økonomiske interesser.

I din sak som du beskriver er det sikkert mye som har gått feil og det er fint at du blir satset på som rusfri, det betyr at de ikke har til hensikt med at du skal forsvinne helt.

Ser vanskelig ut at en av dere skal få omsorgen, delt omsorg eller at dere skal få til noe som ett par.

Kan prøve å snu på noe ved å kun være en støttende venn til begge om du klarer å glemme hat/kjærlighet.