View Single Post
Sitat av Muffin Vis innlegg
Nå har jeg trappet ned litt på Attentin! Synes det er rart at ikke psykiateren har sagt noe om for høy dose. Jeg fikk beskjed om å starte med 2*5, øke til 2 *10 og så 2*20. jeg sa til han at jeg trodde 20 mg måtte være for mye, og trappa ned til 15. 15 mg føles riktig for meg, men som dere sier så tror jeg redoseringen har vært for høy.

Jeg har ligget på 35- 40 mg daglig, og etter hva jeg har lest rundt omkring så er ikke det spesielt mye. Nå har jeg trappet ned til 30 mg daglig og merker mindre bivirkninger og at jeg er mer meg selv. Men jeg sliter litt mer innimellom… har hatt et par dager der jeg har vært lite effektiv, surra litt og hoppa fra oppgave til oppgave. Jeg sliter fortsatt med å skrive! Jeg er bare dårlig på det på medisiner! Har skrevet masse seint på kvelden og da renner det ut med setninger, men jeg bruker evigheter på å forfatte en dårlig Mail på dagtid

Når det gjelder kjevespenninger så kom dette allerede ved 10 mg da jeg startet. Jeg må ned på 5 mg hvis det skal bli bedre, så jeg tror ikke det nødvendigvis er pga for høyt forbruk….
Vis hele sitatet...
Prøv å ta en brukende dose magnesium av ett slag, det hjelper ofte mot at man strammer kjeven sånn.

Jeg vet hva du mener med det andre, har det ganske likt ofte.