View Single Post
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Slik du beskriver det er det godt mulig du er på for høy dose, det høres litt ut som sånn man blir av å ta for mye speed, man får oppheng i ting og tida flyr. Det kan hende det går vekk av seg selv når du blir mer vandt til den dosen, eller at du blir mer tolerant.
Av og til når man er for høydosert så kan det gi inntrykk av at effekten kommer i bølger, det er enormt plagsomt. Har ikke opplevd det på 70mg Aduvanz siden det er en så beskjeden dose, men jeg opplevde det ofte når jeg brukte vanlig amfetamin, da dette var i så store doser om gangen at jeg nå kunne fått ett månedsforbruk ut av den mengden jeg tok i løpet av ett døgn den gang.

Hvor mye tar du for å oppnå den effekten du får nå, og når du bytter til Adderall, vet du hvilken dose du skal stå på?
Har lest at levo isomeren(som er en del av Adderall) er den som gir alt det fysiske ubehaget og bieffektene, men vet ikke om det stemmer for alle. Er vell en grunn til at akkurat Adderall er så populært, men det kan jo komme av hvordan big pharma operer der nede.
Jeg kunne tenkt meg å prøve Adderall igjen selv siden jeg liker effekten man får i kroppen av vanlig speed for eksempel. Er mange år siden jeg tok Aduvanz/Attentin for å ruse meg nå, så jeg husker ikke om man får den effekten jeg tenker på fra (lis)deks også bare man tar nok, eller om den fysiske effekten jeg snakker om er direkte knyttet til kombinasjonen med levo isomeret. Hvis det er det så vil jeg iallfall over på Adderall, men jeg tror mest sannsynlig at det er dosen som gjør det, er jo ikke meningen at man skal kjenne noe som kan minne om rus(eller?), jeg leser mange som gjør det, og de fleste er folk i USA som går på Adderall.



Jeg skal se om jeg også kan få begge deler, eventuelt gjøre ett skifte til kun Attentin om de foretrekker dét heller. Er lettere å bare bruke ett preparat tenker jeg, har tross alt ADHD, så jo mindre bevegelige deler, jo bedre.
Du må vell ikke hente ADHD medisinene dine på LAR? Har hørt at det er ganske vanlig i Bergen for eksempel.
Vis hele sitatet...
Nei jeg var bare inne til ekg og blodtrykk først men ingenting av det funka, så de dreit i det. Henter på apotek