View Single Post
Jupp, Elden (dvs forsvarer av kjeltringer og banditter landet rundt, og godt er det at noen tar den da), har basert på tekstutdraget der sagt seg villig til å ta det oppdraget. Her vil jeg presisere at jeg er for rettsikkerhet for alt som kan behøve det. Pick-pockets, poets and Outlaws. The whole lot. Litt kjedelig at de fant så god advokat da, men vi gidder ikke være hyklere her heller. Skal snuten inn og drive med noe krim, well my dudes, da er vi på hjemmebane.

At de sitter der og griner, i Dagbladet om voldstrussler vi andre kaller for Onsdag er jo gøyalt da. «Vi kaller det stress; de kaller det posttraum».
At de tåler så dårlig å smake sin egen medisin, er jo absolutt noe å notere i margen. Og misforstå meg rett her; jeg synes at det er ett inni helvete sterkt shitshow de har presert i denne saken. Jeg tar alvoret. Allikevel så er det de driver med der nå så jævla pinglete, at jeg må ta meg sammen for å klare å debattere dette nogenlunde saklig (for dette er virkelig viktig), uten å peke å le de feigingene ut av lokalet
Sist endret av Deceptive; 30. april 2023 kl. 01:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.