View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nei, men jeg velger å tro at denne episoden var et enkelttilfelle og ikke normalen.

Jeg har også erfart at politiet kan oppføre seg dust hvis man er full/beruset når man møter på de, men jeg tenker det er en god grunn til det. De vet jo aldri hva de kan møte på.

Jeg håper jo selvfølgelig politimannen får en passelig straff, men at dette er et problem i Norge, tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Dette skjer nok i varierende grad mye mer enn jeg og du ønsker å tro.

Jeg har hørt lignende episoder fra plassen jeg er fra. Der selv de tøffeste av de tøffe ble funnet grinende etter å ha fått juling av to politimenn. Dette var visstnok etter det hadde vært bråk utenfor en lokalfest. Vedkommende var aldri voldelig, men hadde en tendens til å være tøff i kjeften.
Skal jeg være ærlig hadde jeg ikke mye til overs for vedkommende..

Han ble sterkt preget etter denne kvelden hvor han påsto at politifolkene hadde dratt han med seg bak politibilen og gitt han juling, hvorpå de påsto at de skulle fotfølge han og knerte han dersom han snakket stygt til de igjen.
Han ble aldri den samme etter denne kvelden, og jeg husker vi lo litt av ham, og ingen trodde på historien hans.

Må ærlig innrømme at når jeg ser tilbake på dette nå så har jeg ikke tvil en gang om at han faktisk snakket sant, for han ble livredd politiet etter denne kvelden.

Greit å sette på plass idioter, men når man gjør det i uniform og i tillegg bare for at har vært litt frekk i kjeften er det ganske alarmerende. (Han var også kun 17 år på den tiden)..
Men, ingen gjorde noe - for politiet kan da vel ikke finne på sånt?
Kyss meg i ræva.