View Single Post
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hadde tenkt til å skrive et lengre innlegg her, da jeg delvis ville forsvart norsk politi. Men da tenker jeg meg om et par ganger, og husket hva slags forum jeg hadde tenkt til å skrive på. No offense, men jeg tror den average freakeren har mindre tillit til politiet enn den average samfunnsborgeren i Norge.

men vi alle kan være enige om at basert på videoen (ene og alene) så tror jeg vi ikke har så mye til overs for den politibetjenten der. også kan vi være enige om at det skjedde mye rundt denne situasjonen kameraet ikke fanget opp.

Dagens giggle var når de intervjuet offeret, der han selv mener (åpenbart) at han ikke var for full for utestedet.



Det er iallefall veldig lett å sitte bak tastaturet og synse om alt mulig rart.

Men vi kan jo alltids leke en lek. Du sitter i bilen din, mens jeg sitter i en hjullaster og prøver å drepe deg. Jeg er også psykisk syk. Du har en pistol tilgjengelig, men nåde deg om det blir alternativet ditt her, for da er jo ikke du noe bedre enn de du nettopp trashtalker. :')
Vis hele sitatet...

Jaha javel? Du gjør deg ingen tanker om at politiet selv viste at de hadde gått berserk uten Esso'n? Politiet tok mobilen fra et vitne som så og filmet voldsepisoden og slettet filmen.

Det betyr at de viste en politimann hadde gått langt over alle grenser og de forsøkte skjule beviser. Trygge på at de hadde slettet filmen gikk de så sammen og fabrikkerte falske rapporter og leverte falske anmeldelser på ofrene. Heldigvis dukket denne filmen opp likevel, da ingen av politiet tenkte på stasjonens kamera. Hadde det ikke skjedd ville ofrene aldri blitt trodd. Og likevel med klare bevis tenker du at de som reagerer på dette er de som har problemer?

La dette synke inn før du kaster deg på tastaturet. Er dette noe vi kan akseptere i rettstat?
Sist endret av _abc_; 27. april 2023 kl. 15:32.