View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt heroin (oxycontin i visse tilfeller/eller opium) 2-3 ganger i året de siste 6 årene, og før det gikk det heller i kodein eller tramadol en sjelden gang i blant. Anbefales absolutt ikke, men ikke alle blir avhengig av disse stoffene. Vil for all del fraråde deg fra å i det heletatt prøve. Man vet som regel ikke før det er for sent.
Vis hele sitatet...

Du er litt i samme gate som meg.Jeg har prøvd det meste og inkludert heroin. Men nå bruker jeg kun kratom på det jeg selv vil kalle en fornuftig måte. Jeg synest likevel det er dumt å anbefale opiater. Det fordi at jeg ikke vil føle et ansvar for om noen ikke har det som skal til for å håndtere bruken på en fornuftig måte.

Men på motsatt side vil jeg si at rusmidler har gitt meg vanvittig mye glede i livet. Om jeg skal være helt ærlig slik man på en måte ikke "har lov å være", så vil jeg si at jeg ikke ville vært foruten bruk av ulovlige substanser regelmessig. Og jeg har brukt
druger som regelmessig kontrolert underholdning i over 20 år uten å bli det som blir definert som narkis. Så det går ann å ikke gli inn i rekkene av de mediamalte sterotypiene.

Og det er derfor jeg lurer på om det finnes folk i den samme gaten av heroinbrukere. Jeg har ikke hørt om som mange av dem utenom noen her inne og Carl Hart. Man blir jo nyskjerrig på hva som er den egentlige sannheten med stor S.Men heroin har utvilsomt tatt livet av mange og ført vennskap og familier i grus.