View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dem har ikke trukket beløpet? Da kan du bruke det som argument på at du ikke har betalt ennå. Er ikke sikkert det går, men du kan jo prøve deg. Skulle du få et surt brev fra forsikringsselskapet, så bare si at du ikke forstod vilkårene(De er jo skrevet i kanselli-stil så er vanskelig å lese for alle som ikke er advokat). Har du betalt noe som helst (depositum) så faller korthuset sammen.

Det sagt, så ville jeg aldri basert meg på kredittkort-forsikring. Bedre med en ordentlig reise-forsikring.
Vis hele sitatet...
De har fortsatt ikke trukket meg. Jeg har ikke betalt annet enn flybilletter. Men det var gjennom norwegian.

Så kanskje det er håp om å få forsikring som dekker hotellet fortsatt ? Ihvertfall så lenge de ikke har trukket beløpet... Jeg prøver å søke, og lete etter muligheter. Jeg vurderer å velge Gjensidige dersom det kan være håp om at dette kan dekke denne reisen også

Jeg hadde en lignende opplevelse med norwegian tidligere. Jeg bestillte en reise og avbestilte. Men der var det den gangen noen vilkår for å slippe å betale som jeg ikke hadde fått med meg. Jeg hadde ikke fulgt vilkårene men norwegian tok allikevel å lot meg slippe å betale. Jeg bruker derfor norwegian når jeg er ute å flyr slik er det når de er serviceinnstilte.