View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Eventuelt kan du kjøpe reiseforsikring nå også går du til legen før reisen og mottar sykemelding så dekker forsikringa kanselleringen av turen
Vis hele sitatet...
Jeg tror at jeg måtte ha forsikring før jeg bestillte for at forsikringen skal gjelde.

Jeg synes at det er rart dersom booking ikke kan endre på det til refunderbart og prisen for det. Jeg oppdaget feilen akkurat når bestillingen var gått igjennom. Men det kan jo være at de kan gjøre det.

Jeg fikk svar på første melding. Svaret var at de hadde kontaktet hotellet og bedt de kontakte meg om når jeg skulle betale det. Men jeg skrev tilbake og skrev at jeg har penger til det på konto nå, men at jeg vet ikke om jeg får fri til å reise. Men jeg håper og tror og derfor er det synd at feilen skjedde . Får se hva de sier til det. .

Tenker selv at det er jo over 4 måneder til reisen. Feilen ble oppdaget sekunder etter den var bestillt. Det burde vært en mulighet til å gjøre om feilen...

Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Hvis du lar være å betale vil jeg tro at kjøpet blir kansellert. Da selger de heller reisen til noen andre. Så kan du bestille på nytt.
Vis hele sitatet...
Men de har da rett til å både kansellere hotellet og kreve pengene ifølge regler hos booking, utifra hvordan jeg leser det...
Sist endret av Ronja1234; 18. april 2023 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.