View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Prøv denne: "Jeg trykket på refunderbar, men bestillingen kom opp med ikke refunderbart". Er kanskje for sent å prøve denne avhengig av hva du allerede har skrevet. Du vet det sikkert nå, men du burde hatt reiseforsikringen i orden før du bestiller. Det jeg vil anbefale er å lese reise-betingelsene nøye, er mulig du finner en løsning der. Eller hva med å ikke betale? Har liten tro på at et utenlandsk selskap vil gå til inkasso for et så lite beløp.
Vis hele sitatet...
Det var den jeg skulle brukt. Jeg trodde faktisk at jeg trykket refunderbar bilett. Forstår ikke hva som har skjedd. Kan jo aldri vite om det skjedde en datafeil.

Jeg skrev om problemet som hadde skjedd. Og skrev at jeg må ha trykket feil, og oppdaget det med en gang bestillingen hadde gått igjennom. Men det dumme var at jeg skrev ingenting annet i spørsmål enn at jeg kunne betale på tirsdag hvis det var greit for dem. Jeg burde spurt etter å få ombyttet til refunderbar bilett.
Det var smart forslag av deg men det er vel for sent å skrive det nå... De kommer vel bare til å svare med at det kan ta noen dager til betalingen trekkes og at det går fint. .. Men det er ikke greit med en ikke refunderbar bilett for jeg vet ikke om jeg får fri fra jobb ennå. Mulig jeg kan sende et nytt spørsmål om situasjonen når de har svart ? 😊

Nå er det gått over 24 timer. Men det står ingenting om det. Men jeg trykket en gang feil anmgående flybillett og da var det bare å trykke kanseler

Sitat av ruskelusk Vis innlegg
Sist jeg bestilte non refundable reise så var det både flybiletten og hotell refunderbare i 24 timer etter bestillingen, les gjennom mailen
Vis hele sitatet...
Det står at den ikke kan refunderes på mailen. Og at hele beløpet må betales. Så jeg fikk aldri en sjanse .
Sist endret av Ronja1234; 16. april 2023 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.