View Single Post
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Jeg har blitt kalt værre ting enn drittsekk, så den tar jeg på meg.

Jeg syns bare det er på tryne, at man skal bli kalt transfobisk av såkalte wokere siden men faktisk syns de fysiske bevisene er viktigere enn følelser. Folk er alt for redde til og si hva de virkelig mener i frykt for og få det hatet man får hvis man sier det man virkelig mener. Det dreper yttringsfriheten. Nå har jo jeg blitt kalt drittsekk, kun siden jeg lar de fysiske bevisene styre mer enn følelser og tro.

Så takk for at du beviste at wokere er noe man absolutt ikke trenger. Det vi trenger er at folk faktisk kan støtte seg til fysiske beviser og si hva de mener, fremfor at det skal styres av følelser og frykt for og krenke noen
Vis hele sitatet...
Du ignorerer fortsatt forskjellen på kjønn og kjønnsidentitet som jeg prøvde å forklare tidligere.

Det er også tilfeller med hermafroditter, hvordan forholder du deg til de?

Du vrir om ordene mine for å passe narrativet ditt igjen, og det er en særdeles frekk og uproduktiv måte å diskutere, derav beskrivelsen min av deg, du krangler på prinsipper som ikke betyr en kødd for deg i dagliglivet, men betyr alt for en person født i feil kropp.

Allikevel reduserer du denne personens likeverd og selvfølelse ved å nedlatende referere det til som "følelser som tar overhånd". Du viser rett å slett at du passer godt inn i beskrivelsen jeg ga deg.