View Single Post
Sitat av Revklo Vis innlegg
Hva tenker folket her på freak om "woke" og kanselleringskulturen?
Vis hele sitatet...
Det er idiotisk og kontraproduktivt. De som prøver seg på det, burde lese seg opp på Streisand effect.
Sitat av Revklo Vis innlegg
Er ytringsfriheten vår i fare?
Vis hele sitatet...
Nei. Folk har til enhver tid så lenge vi har hatt ytringsfrihet holdt på som "woke" delen gjør. Noen pga. kristendom, andre pga. islam, og andre igjen pga. andre grunner. Heldigvis er folk flest ikke komplette idioter, og synes de kan ta valg selv.

Sitat av Vekst Vis innlegg
Har folk her engang møtt folk som representerer synet de busemennene dere blir foret på nett?
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg, og hun var intet mindre enn folkevalgt. Dette er selvfølgelig bare en anekdote, men hun påsto kvinner tjener 87% av hva en mann tjener, helt uavhengig av valg en selv tar(Harvard sier noe annet). I tillegg hadde hun nådegavens frekkhet til å påstå at de som motsa henne(jeg oppga flere kilder enn Harvard) på dette også åpenbart stemte FRP, var rasister og benektet klimaendringer. Disse individene finnes, men det er rimelig langt imellom de, og følgelig ingen fare. Jeg vil tro antallet fra interwebs trollfabrikkene til person i virkeligheten er noe sånt som 1000:1, uten at det er noe annet enn finger-i-været estimat.