View Single Post
Sitat av downlow Vis innlegg
Så du spiser rundt 1000 Marzine tabletter i løpet av en mnd? Dette er faktisk noe av det værste jeg har hørt på lenge. Håper du får bedre hjelp et annet sted enn der du har vært innlagt tidligere. Ønsker deg lykke til.
Vis hele sitatet...
Jeg er har kompisen av han avdøde kompisen lenger opp her som hadde edderkopper og lastebiler og arbeidskollegaer etter meg en natt. Jeg spiste 35 tabletter og skylte ned med 0,7l Jack Daniels...
Ikke faen om du noen gang har hatt et høyere forbruk mer enn 1-2 netter enn det jeg hadde den natta... Jeg kan gjerne fortelle mer om den natta der og de pålølgende to-tre dagene

Men jeg brukte 350-400kr på en kveld, og har aldri blitt mer skrudd i hodet! hahaha

Sitat av skorn Vis innlegg
Jeg er han kompisen av han avdøde kompisen lenger opp her som hadde edderkopper og lastebiler og arbeidskollegaer etter meg en natt. Jeg spiste 35 tabletter og skylte ned med 0,7l Jack Daniels...
Ikke faen om du noen gang har hatt et høyere forbruk mer enn 1-2 netter enn det jeg hadde den natta... Jeg kan gjerne fortelle mer om den natta der og de pålølgende to-tre dagene

Men jeg brukte 350-400kr på en kveld, og har aldri blitt mer skrudd i hodet! hahaha
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med saklige historier i stedet for dette..
Jeg anbefalte min verste rusavhengige å absolutt ikke røre dette. Jeg tok 35 marzine med en flaske whisky, han tok 50 marzine. Tror ikke han fikke hentet sek helt etter det..
Han og døde for to år siden :/

Disse dødsfallene har ikke noe med Marzine å gjøre, men styr helst unna dette

Man skal ikke kødde med reisesyketabletter. En bad trip på disse er ikke noe man får kontrollert når det kommer over 30 stk. Da skal man være ekstremt heldig. Og ikke bland de med alkohol hehe (seriøst, IKKE GJØR DET!)
Sist endret av skorn; 30. mars 2023 kl. 04:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.