View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lagde en konto på coinbase nå (har ikke overført fra localbitcoins enda da, men når jeg trykker på "send" inne på coinbase så står det bare at "you dont have any account which allow sending". Noen som vet hvorfor? Jeg tok bilde av førerkortet
Vis hele sitatet...
Men hvorfor skal du selge dem? Du kan jo overføre dem til egen wallet?

Mobile wallets:
Electrum ( kun bitcoin, åpen kildekode tilgjengelig)
Lumiwallet ( flere kryptovaluta , åpen kildekode tilgjengelig)


Men siden tråden heter " Hvordan overføre bitcoins til bankkonto? ":

1) Lag en konto og verifiser med bankid , jeg anbefaler nbx.com som eies av flyselskapet norwegian og har lisens fra finanstilsynet. Dem tilbyr faktisk kredittkort med cashback i crypto også nå ser jeg. Du kan også velge Firi og andre aktører men da risikerer du fryst konto om du ikke kan vise til proof of funds dokumentasjon i forbindelse med AML.

2) Når du er godkjent innen 1 virkedag så trykker du på inskudd i krypto og kopierer bitcoin adressen , skriv denne inn på localbitcoins og trykk send.

3) Spar bitcoins hos nbx eller selg for nok og så ta ut til bank konto . Pengene er på konto SENEST neste virkedag men ofte i løpet av par timer.

Jeg vet ikke noe om beløpet du har i bitcoins, men er det et betydelig beløp så vil jeg anbefale cold storage, som betyr at du lager walleten og nøklene offline ( ikke tilkoblet internett ).


Ikke stol på råd av noen som helst når det kommer til kryptovaluta , inkl meg. Gjør alltid din egen research. Du risikerer i værste fall tape alt av kryptovaluta.