View Single Post
Trist å høre at du at du føler det sånn, og jeg blir veldig lei meg på dine vegne. Men husk at du ikke er den eneste som har følt det slik, det er mange andre også. Og husk at til syvende og sist så er du der for å gjennomføre et studie, ikke for å feste, pule og få deg venner.

Kan jeg få spørre om hvor i landet du studerer og hva? Mulig du kan slenge deg på med meg og noen kjente

Husk: om du mistrives i studie og ønsker å bytte til noe som interreserer deg mer, så er det selvfølgelig helt greit, og sånn er det bare, du må ikke være redd for å fortelle.

MEN: jeg tror uansett ikke at det vil løse "roten" til problemet. Du må spørre deg selv : vil du bytte studie pga du vil prøve noe annet, eller fordi du "ikke" har venner?

Jeg er helt enig slik som colakork skriver over: du klarer dette! Og du kommer IKKE til å angre om du bare biter tenna sammen og tar skikkelig tak Vi har alle troen på deg her!
Sist endret av kingkentyy; 6. mars 2023 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.