Tråd: Svartepenger
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stemmer ikke. Skatteetaten registrere alle betalinger over 5000,- fra utenlandske kontoer, jeg har erfaring grunnet bekjente som jobber der. Kan legge ved linker så fort jeg finner de. At de og skal ha stikkontroll ved alle utenlandske betalinger nekter jeg og tro på, så din kompis har nok overført betydelig større summer enn han har oppgitt deg for, ingen bruker loven for og unnskafe informasjon på en enkeltbetaling på en tusenlapp.
Vis hele sitatet...
Du har bekjente som jobber i pip eller skattekrim avdelingen? Og hvorfor skal noen tro på deg? For alt vi vet jobber du der og vil folk skal føle seg trygge på overføre beløp under 5000. Du har jo alt og vinne på det om du faktisk jobber der? Ellers er du bare utrolig uerfaren og ikke vet hva du snakker om.


Hva kan jeg vinne på med løgn om hva jeg skriver? uansett hvor jeg jobber? Alt jeg oppfordrer op til er og ikke bli tatt med informasjonen jeg gir. Mens du gjør det motsatte.

Folk som leser denne tråden får bestemme selv hva dem vil tro. Jeg svarte kun på OP sine spørsmål med informasjon jeg vet er 100% korrekt. Hvordan jeg vet den er korrekt kan jeg ikke si grunnet den operative sikkerheten min.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oja, ok. Men hva er risikoen for og overføre 5000-10k til min norske konto da? Om det eneste som kan skje er at de etterspør kontoutskriften min? Her er det snakk om 20k totalt, så da slipper jeg vel bot og.
Vis hele sitatet...
Om du kun har 20k inn på revolut kontoen din , og overfører 10k til den norske kontoen din så får du ikke anmeldelse eller bot.

Det trenger ikke være beløpet du overfører som har mye betydning, men hvor mye som har kommet inn på revolut og står der OG selvfølgelig pengenes opprinnelse.
Sist endret av Duvethvem; 1. mars 2023 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.