View Single Post
HEi. har bplaner å lage en ny its learning og lurer på hvordan det blir letteste å gjøre dette, har sett litt på blacboard, og har tenkt litt i dei baner og Dicord. Ønsker skylagring og innlogging med bank id , plkuss ein kommunikasjonskanal der man har noe liknende teams eg tenkte å gå utifra. Da trenger eg vel bare kunne proigrammere i java og hytml . stjele alt tra itrslearning og bruke det i det nyer proigrammet , men vil ha skylagring og onenote på samme plass sånn aat det ikke gblir så knotetre. Vet dere hbordan det er best å gjøre dette?
mvh Leif. Ønsker å gi alle de vestlamnsker tilgang i førdste omgang dsom en prøvepreiode , og deretter uutvide... Eg tenker itslearning er utgått på dagt og de trenger en Teams og at one note ikke ligger en annen plass og at det bør vere enklere å navigere rundt syns eg . Dette kunne vert en perfekt prosjekt . Men eg lurte på om det blir myer klussing med programmeringspråk osv. Eg tror jo barte det er å henbte kilder og vipps så har man det som trengs. Så kamn man legge til nye knapper til onenote og andre ting som snarveier til matte toutorials på youtube og andre fag på youtube. Eg ønsker en fullstendig svar mvh ,eg igjen