View Single Post
Sitat av noguhso Vis innlegg
Jeg undrer. Hva skjer når vi faktisk dør? Hvis jeg kunne besøke tilstanden som jeg tidligere har gjort og gjør at jeg studerer det jeg gjør, så ønsker jeg dette mer enn annet. Jeg lurer på ekstremt mye vi enda ikke kan klassifisere eller har svar på, men jeg kan umulig være den eneste som lurer på hva som skjer når vi dør. Jeg har dødd mange, mange ganger uten at det faktisk har vært en ekte død. Som en "Psychonaught" vil jeg tro, tenke og være bevisst" vi kommer til et annet sted.

Sannheten er fra mitt synspunkt er at vi kommer til tilstanden før vi ble født. Det er ingenting der, alt avsluttes og vi kommer til sammme "state" fra før vi blir til eller født(diskutabelt)

det er ingenting der ute, uansett kraft. Hvorfor? Det er ingenting igjen når man dør.

ingen IQ eller EQ som paulus eller Pi besitter kan fortelle dette, de er vanlige mennesker. med en median av det som kan kalles mennesker, de thriver ovenfor dette og er ingenting ovenfor en gud, den ekte gud som ikke har noe med mennesket å gjøre, ingen av derers eksistens i format av perspektivet jeg beskriver har noe å si, de er ubetydelige sett i denne forstand. Ignorans og ved bruk så har de en tendens til å oppfattes som "smarte" individer, noe som ikke stemmer
Vis hele sitatet...

Hele første avsnitt satt jeg som et stort spørsmålstegn, haha. Du har dødd, flere ganger? Jeg tror ikke egodød kan helt sammenlignes med en faktisk fød, men det er en slags hilsen på noe lignende føles det definitivt som.

Dette er et spørsmål som nok har plaget menneskeheten siden tidenes morgen, det er veldig spennende. Utrolig hva vi har kommet opp for å betrygge oss litt mens vi lever
(Jeg antar at du hinter til egodød)
Sist endret av Door145; 9. februar 2023 kl. 02:12.