View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Det var da en spesiell måte å se det på DrDeath. At man har penger hjelper ikke en dritt hvis man ikke har kontakter. Du sier det som om han nærmest bare tok den første og beste tilfeldige person, og tilbød den nok penger så er det bankers? Tom Hagen virker ikke som en som vanket i noen miljøer hvor folk som kan utføre dette også vanker, rett og slett, så jo, jeg syns det er en interessant problemstilling og det er jeg sikker på er noe politiet har brukt utallige timer på å finne ut av også.
Vis hele sitatet...

Så hva i alle dager er det du prøver å si? Hva er det du mener er en plausibel forklaring på hvor han eventuelt har kommet over noen som er kapabel da?

At man har penger hjelper EKSTREMT mye. Det er jo ikke bare innen visse miljøer man ser at folk begår drap.
Jeg mener at han opp i gjennom årene antageligvis har kommet over folk som har vært villige til å gå over lik for denne rette summen- og disse folkene kommer i alle former og farger, det er ikke forbeholdt visse personer i visse miljøer.
Aner ikke hvilke linjer du leser mellom for å få det til å virke ut som han nærmest har tilbudt en tilfeldig person penger, men du får det jo til å virke ut som om man må henge i ett leiemorder miljø for å kunne finne noen som er i stand til å utføre et drap.

At politiet har brukt utallige timer på å finne ut av det kan jo underbygge det at man ikke nødvendigvis har med den stereotypiske drapsmannen fra det hardbarka miljøet du mener drapsmenn er nødt å tilhøre.
Sist endret av DrDeath; 16. januar 2023 kl. 13:09.