View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Helt vilt at du kan rettferdiggjøre og bortforklare dette. Det vil si jeg også gjorde det først i mange år, ikke så ulikt min egen historie dette dessverre. Jeg var vel langt oppe i 30 åra før jeg forsto at jeg hadde vokst opp under tildels grov omsorgssvikt og hvor mye det hadde påvirket med negativt og ødelagt for meg. Dette er på INGEN måte greit, ingen må tro det. Regner med at de fleste som leser dette skjønner det! Vi vet såpass mye i dag om hvordan oppveksten påvirker oss videre i livet og hvor mange som sliter med det. Det verste er vel kanskje alle som tenker og sier de aldri skal la sine egne barn få oppleve det samme men ender opp med å gjøre det likevel bare i en annen form fordi de ikke forstår hva det egentlig handler om. Innlegget ditt mangler grunnleggende selvinnsikt. Det eneste argumentet ditt for at det har gått bra med deg er at du har kjønnsorganet inntakt, er forplantningsdyktig og har prestert å få 2 barn.
Vis hele sitatet...
Du har helt klart missforstått grovt her.
Prøver ikke å rettferdiggjøre eller bortforklare noe som helst, ikke nevner jeg noe om mitt eller andres kjønnsorgan, noe om at jeg er eller ikke er forplantningsdyktig og jeg nevner heller ikke ett eneste ord om at jeg har barn, noe jeg ikke har.
Lov å være trøtt om morran altså, men våkne før du svarer så du ikke missforstår så ekstremt?

Det jeg prøver å få frem, det er at det er ikke mine foreldres økonomi, ustabilitet eller lignende som førte til mobbing og problemer senere i livet, det var en helt annen type mobbing som gjorde det, en som ikke har noe som helst med hva mine foreldre tjener, hvordan de har det, deres stabilitet eller lignende.
Alt må på død og liv være stabilt og man skal ha 100% ting i orden før man i det hele tatt tenker tanken på å få barn ifølge mange her, jeg mener derimot det er feil. Spesielt siden de aller fleste som får barn er de som ikke har ting i orden.