View Single Post
Mulig jeg var dum, men jeg bor på en plass med veldig få mennesker, og det er ekstremt lett å få unødvendig drit på seg. Vips så vet alle hvem du er og hva du har gjort.
Det er en forbanna dårlig plass å bo, men jeg har ingen andre alternativer.
Fikk ordna en annen leilighet tre dager etter jeg ble kasta ut.

Gikk igjennom meldingene og der skriver han at han har vært i kontakt med min far og at de hadde en bra samtale. Da hadde huseieren sagt at pengene skulle tilbakebetales etter maks 3 dager. Så jeg har jo et vitne om det skulle hjelpe.

Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Mulig jeg var dum, men jeg bor på en plass med veldig få mennesker, og det er ekstremt lett å få unødvendig drit på seg. Vips så vet alle hvem du er og hva du har gjort.
Det er en forbanna dårlig plass å bo, men jeg har ingen andre alternativer.
Fikk ordna en annen leilighet tre dager etter jeg ble kasta ut.

Gikk igjennom meldingene og der skriver han at han har vært i kontakt med min far og at de hadde en bra samtale. Da hadde huseieren sagt at pengene skulle tilbakebetales etter maks 3 dager. Så jeg har jo et vitne om det skulle hjelpe.
Vis hele sitatet...
Rettelse: Huseier skulle ta betalt for 3 dagers husleie så skulle resten bli tilbakebetalt. Antar at huseier ikke visste om baderomsdøren når de snakket, men alikavel...
Sist endret av Heroinslutt; 26. desember 2022 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.