View Single Post
Ville bare legge til at det å koke dotter og få den der sykdomsfølelsen etterpå gjerne kan være bakterier som har kommet inn i blodbanen din. Ofte når dotter blir liggende fuktige så gror det bakterier i disse, sånn at når du koker det og det ikke blir varmt nok så finner noen av disse veien inn i kroppen din og du får feberlignende symptomer. Dette i mer alvorlige former heter gjerne blodforgiftning og kan være dødelig, så du skal være forsiktig når du bruker dotter. Det kan være smart å la de tørke opp, for jeg har inntrykk av at disse bakteriene trives bedre når det er fuktig, og du kan også lagre de i fryseren sånn at du tar de i bruk når du har mange nok til at det vil kjennes.

Jeg fikk meg en gang en stor pose dolcontin og morfin etter at noen hadde dødd av kreft, og dette brukte jeg stort sett fast i over en måneds tid, og det jeg synes var verst var den intense kløen i kroppen. Jeg hadde ingen problemer med næring eller avføring, men det kommer kanskje av at jeg alltid brukte pepper ved siden av sånn at det var lavt inntak av mat uansett - men den kløen var ut av en annen verden, som om det krøp maur gjennom hele kroppen. Så uro, søvnvansker og sånne ting var det jeg slet mest med - men heldigvis så bruker jeg pepper som drar meg gjennom de verste tingene og får tiden til å gå så mye raskere enn normalt sånn at det føles som om det er over på timer i stedet for dager.