View Single Post
Sitat av Stivtiss Vis innlegg
Jeg synes det er ubehagelig å tenke på at det potensielt går folk rundt som er presset inn i en legning. Og at det også da er noen som ukritisk applauderer det.

Mitt standpunkt som homofob har jeg fordi jeg synes tanken på mann mot mann, pikk i manneræv osv. er ekkel. Enkelt og greit. Folk skal få lov til det, ikke møte knyttnever eller meg på byen som på død og liv skal fortelle de det. Men i mitt stille sinn så synes jeg det.

Her er vi på freakforum, så jeg synes ytringene mine hører hjemme her.

Angående det siste du skriver er det jo absolutt noen som gjør her. "Er homofili medfødt?" Spør jeg. "Troller du, selvfølgelig er det det", er det noen som svarer.


Angående SNL artikkelen så ser jeg at det er artikkelen om homoseksualitet jeg sikter til. Er litt poteto potato for min del de to ordene. Homofili omfattes i mitt hode av homoseksualitet i alle fall.
Med mindre aseksuell homofili er en ting.
Vis hele sitatet...
Hva med kvinner som har sex? La meg gjette: du syns det er sexy, liker å runke til det, dermed er lesber litt mer "akseptert" (det er ikke aksept, det er kåtskap) i din verden fordi det er noe du kan dra kuken til og ikke syns er frastøtende og ekkelt. Men to menn som nyter sex sammen, nei fysja det blir kvalmt for deg. I mitt stille sinn tenker jeg at du er fryktelig ekkel. Usj usj...

For å svare på spørsmålet ditt så tror jeg vi mennesker er et produkt av miljø, oppvekst og kultur, mens noen ting bare blir som det blir. Jeg tror homofili er noe som bare er der, altså man er født sånn. Kjærlighet kan oppstå mellom to like kjønn og to forskjellige kjønn. Fokuset ditt er seksuelt, to menn som elsker hverandre handler ikke bare om pikk i ræv. At du mangler innsikt i det faktum at dype relasjoner involverer kjærlighet og trygghet er for meg ufattelig.
Sist endret av Rådebank; 19. desember 2022 kl. 13:37.