View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Stivtiss Vis innlegg
Jeg synes det er ubehagelig å tenke på at det potensielt går folk rundt som er presset inn i en legning. Og at det også da er noen som ukritisk applauderer det.

Mitt standpunkt som homofob har jeg fordi jeg synes tanken på mann mot mann, pikk i manneræv osv. er ekkel. Enkelt og greit. Folk skal få lov til det, ikke møte knyttnever eller meg på byen som på død og liv skal fortelle de det. Men i mitt stille sinn så synes jeg det.

Her er vi på freakforum, så jeg synes ytringene mine hører hjemme her.
Vis hele sitatet...
Ironien her er jo at i ditt "stille sinn" så snakker du om homofile, mens i virkeligheten er situasjonen stikk motsatt. Jeg vil gå så langt at problemstillingen din er oppkonstruert, en ren fantasi, fremmet av andre homofober. Det er ganske klart at homofile i stor grad ikke kan leve som de vil da mye av verden har moralske prinsipper basert på ideologier fra jernalderen.

Så spørsmålet mitt er: når dette er et ganske kjent faktum, hvorfor er du så uærlig? For jeg klarer ikke helt å overbevise meg selv om at du er så ignorant.

Vil påstå du har missforstått litt, ikke at vi ikke tillater diskusjonen. Men jeg vil nå si Freak er mer forenlig med å være tolerante, vi aksepterer utskuddene, de som er annerledes. Det vi ikke liker er de som er intolerante, slik som homofober.
Igjen, jeg kan ikke kontrollere hva du mener, men jeg kan fortelle deg at jeg og sikkert endel andre her: at du når du brer ut om at du er redd for at menn skal være forelsket i deg og at du går å tenker på hvor ekkelt det er med analsex så ligger problemet hos deg og ikke de som har et så forskrudd syn på.