View Single Post
Var en 18 år gammel hacker som hacka seg inn på telenor servere. Han sa ifra og viste dem "svakheten" og fikk jobb på dagen. White Hat hacking er vel tryggeste og mest lukrativt. Digger mr
robot han er white hat på dagen og black hat eller gray hat på kvelden.

Jeg har drevet med it av og på. Litt hacking når jeg var 13-14 , super gøy og var godt å ta igjen på alle de som hadde mobba meg gjennom hele livet :-) Nerdenes hevn er søt

IT er drømmen min, jeg ser det nesten som magi og er man en god hacker så har man mye makt og tenk hvor mye urett som skjer i verden, Anonymous tar seg av det. Ironisk at jeg stoler mer på dem enn myndighetene. Har en kompis som nok er medlem og han er super smart , men sosialt må han jobbe med. Er jo lukrativt, for kriminelle grupper som feks lazarus fra sør korea . Mener at de dro ut en mill fra telenor? Ved å låse systemet . Haha. Fak å være Kriminell ute . Når man kan bli millionær av det. DNB invisterer mye i krig osv, og anne faenskap, og mange selskaper har mye skjelletter i skapene så umoralsk er begge gruppene. Men det å håve inn og scamme fra sivile , lavere går man ikke
Sist endret av Samael99; 13. desember 2022 kl. 03:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.