View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yosann. Jeg har havna oppi en.. blæhh (for å si det sånn) situasjon økonomisk + rusmessig der salg mine vanlige brukersalg ikke strekker seg langt nok til seff det grunnleggende som MÅ BLI BETALT, aka husleie, strøm, internett o.l., seff da i tillegg , minus osv. Medisiner, rett og slett. Vært avhengig fra barndomsalder, og begynte tidlig med rus - harde rusmidler. I begynnelsen, mtp at jeg i barndommen hang med eldre venner som da var gutter (si jeg var average 13 år mens guttegjengene for det meste, noen få jenter også men hovedsakelig eldre gutter; oss jenter var mer jevnaldrende og i stort mindretall. Disse gutta spanderte virkelig ALT på oss. Ettersom vi drifta fra hverandre og jeg havna SKIKKELIG på kjøret, havna på Brugata, plata, 24sju osv osv, hospits og hjemløshet måtte jeg i langt større grad 'passe på meg sjæl'. Klager ikke på det, man skal da forsørge seg selv, det var bare en vanskelig overgang, men jeg fikk det heldigvis til med litt sjarm og småsalg. Jeg var villig til å gjøre MASSE for penger og droger, sett bort ifra å selge kroppen; selv bilder. En stund nå har jeg solgt bilder og videoer, noe som har hjulpet veldig.. det var dog en grense jeg ikke ville trå over, men lovte meg selv i det minste at det fikk holde med å være camgirl, rett og slett. Nå derimot gir jeg blanke faen til en viss grad. Jeg har blitt voldtatt en gang som 14 åring, neste som nettopp fylt 18. Var hjemløs begge gangene, så.. Nå derimot, til tross for CPTSD etter masse forferdelige hendelser i livet, føler jeg at jeg like gjerne bare kan tjene de forbaska penga på sex - enkelt og greit. Jeg bare veit ikke hvordan jeg skal begynne.. hinta så vidt på IG, noen har tatt kontakt, villig til å gi greie summer.. jeg vil utforske seksualiteten min mer, så en del av meg føler at sex work (som er legit work!!) kan potensielt få meg mer ut av skallet og gjøre meg langt mer komfortabel og i kontroll over kroppen, på den andre siden er jeg noget redd for at det skal gå fullstendig andre vei, altså hvor jeg kun ender opp med å føle meg enda verre seksuelt og mer tilbaketrukken, samt mindre komfortabel med både kropp og sex, enten det er betalt business eller mer normale forhold.

Så har i bunn og grunn to spm.. hva tenker folk om reelt sex work, altså mere gammeldags, som i fysiske møter, hanky panky, business done for å si det sånn? - Og hvordan faktisk begynne det type arbeid (Oslobasert) uten å måtte annonsere så fælt på sosiale medier, ser jeg har slektninger og slikt.. noen av slektningene mine er cool og hadde støtta meg- ikke enabla meg, men ikke dømt meg, da de er folk som direkte bare vil genuint støtte meg uansett og uavhengig valga jeg tar, som kun vil være der for min sikkerhet, være til støtte og noen å gå til uten frykt for å bli dømt på no vis, som heller ikke hadde spilled the beans til 98% av resten av familien min som kun hadde utstøtt meg mer enn de allerede har gjort, dømt meg heftig og bare vært reine a-holes, rett og slett..

Så ja.. tips til hvordan jeg kan begynne - kanskje i det små, teste grensene og ta det gradvis? Noen med erfaring? Søker ikke stygghet her, det får jeg nok av for selv de minste lille ting uansett i mange kanter, ugh. Er bare i en kjip situasjon nå; kall det et crossroad, kanskje. Er litt lost, men respekterer virkelig sex arbeid, og tror det hadde vært noe for meg. Og - jobb er jobb, right? Takk på forhånd. :s kogstroll:
Vis hele sitatet...
Hei
Trist å lese.
Jeg har nettopp lest den, men det har gått et år allerede.
Hvordan går det nå? Er alt bra eller ikke? Hva gjør du nå?
Skrive meg.
Jeg hadde også problemer alltid. Og narkotika også.
Kanskje jeg kunne hjelpe deg litt noen ganger.