View Single Post
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva er unnskyldningen din om han en dag skulle banke på døra?
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt på det enda, da han sannsynligvis ikke merker det. Kan forklare han situasjonen i verste fall.

Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Det morsomme med denne tråden er at du ikke ser ut til å innse hvor umoralsk dette er, og tror det er andre som stiller deg i dårlig lys - samtidig som du pendler rundt om for at det skal være komfortabelt for deg.

Kult at andre skal betale for at du skal ha det komfortabelt. Det hadde vært gøy å se hva en psykolog hadde sagt etter å ha pratet med deg, for med din manglende selvinnsikt og antisosiale adferd så er jeg nesten sikker på at det ligger en eller annen diagnose i bunnen her.
Vis hele sitatet...
Jeg syns du er dømmende. Som jeg nevnte tidligere er det faktisk store forskjeller mellom fattig og rik. Man jobber for å redusere dette gapet. Faktum er at det er ved å aktivt gjøre slike små tiltak som fører til at gapet blir mindre på et overordnet plan. At jeg pendler til skolen er bare positivt for samfunnet da det er viktig for landet vårt at man tilegner seg kunnskap. Altfor mange dropper skolegang.
Sist endret av Baronski; 18. oktober 2022 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.