Tråd: MDMA MAGI
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Jeg lurer bare på en liten ting, har ikke så mye erfaring med mdma. Veit at man skal vente lenge mellom hver gang. Hvis man alltid venter minst 3. måneder og ofte 6. måneder. Vil magien noen gang forsvinne? En annen ting, tok en uvisst mengde på fylla i helgen(var nok ikke så mye), men har egt. planlagt og ta det om ca. 1 måned. Har det så mye og si at jeg kun har venta 1 måned, skal ikke ta det med så liten avstand igjen, men tror dere det går bra 1 gang?
Vis hele sitatet...
Og forresten. Det høres ut som at du er veldig ivrig til å fyre på med mer Molly. Jeg vil anbefale deg å sette en grense til hvor lenge det skal være til neste gang. Si at du bestemmer deg at det skal være 3mnd til neste gang, sett deg en plan allerede da for når du tidligst kan ta det neste gang der igjen. Altså, f.eks 3,4 eller 6 mnd igjen etter der. Hold disiplin og ikke bryt denne regelen!

Jeg fant personlig ut av at jeg måtte frastå fristelse fra å gå løs på MDMA igjen, helt frem til suget gikk bort. Når jeg var helt ny til MDMA gamet, var det omtrent det første jeg tenkte på dagen etter, og det var gjerne okkuperende for hodet i starten. Hold ut for fristelsen til du ikke lengre tenker på det. Å så kommer det en tid der tiden er riktig igjen.

Når jeg begynte å lese på denne tråden så begynte jeg å tenke over hvor lenge siden det har forrige gang jeg tok det. Og det var i mars, så 7 måneder. Med andre ord, så kan jeg trolig rulle på litt mer MDMA nå, om jeg vil. Men jeg velger istedenfor å spare magien til et øyeblikk jeg kommer til å bry meg om istedenfor, så jeg venter til de rette omstendighetene er i mine hender, som gjerne blir over et halvt år til